10 sposobów antycellulitowych przed wiosną!

Przygotuj się na nadchodzący sezon bikini 😉

Cellulit to defekt estetyczny, który dotyczy większości kobiet często niezależnie od jej tuszy. Wynika to z naszej anatomii i ukształtowania tkanek, które pod wpływem różnych czynników zaczynają się uwidaczniać na skórze w postaci uwypukleń jakim jest cellulit.

Jako, że do wiosny zostało nam już mniej dni, niż więcej mam dla Ciebie kilka sposobów co możesz zrobić aby zminimalizować widoczność pomarańczowej skórki.

  1. PIJ WODĘ- to polecenie powtarzam do znudzenia ale ma ono naprawdę kluczowe znaczenie na funkcjonowanie całego organizmu. W przypadku cellulitu odpowiednie nawodnienie sprzyja zminimalizowaniu opuchlizny, zastojów limfatycznych, oraz detoksykacji organizmu co zmniejsza widoczność cellulitu.
  2. RUSZAJ SIĘ – spacer, basen, cardio, rower. Każda aktywność jest dobry. Ważne aby była w miarę systematyczna, a zobaczysz, że Twoje ciało zacznie się zmieniać, a cellulit będzie ustępować.
  3. RÓB PEELING – systematyczny peeling wykonywany nawet 3-4x w tygodniu w znaczny sposób poprawi krążenie krwi, dzięki czemu lepiej odżywione i dotlenione komórki będą spełniały funkcję detoksykacji, która jest bardzo istotna w profilaktyce antycellulitowej.
  4. STOSUJ BALSAMY – prawdą jest, że sam balsam nie zlikwiduje widocznego cellulitu ale zdecydowanie wspomoże pozostałe działania, dzięki czemu Twoje poczynania będą bardziej efektowne
  5. NIE ZAKŁADAJ NOGI NA NOGĘ – ta najwygodniejsza dla nas pozycja jest zgubna da naszych nóg. Blokujemy w ten sposób naturalny przepływ krwi i limfy co tworzy zastoje które w konsekwencji przyczyniają się do rozwoju cellulitu
  6. WYBIERAJ SCHODY – każda okazja do ruchu jest dobra. Dlatego szukaj ich nawet w codziennym funkcjonowaniu przykładowo wybierając schody a nie windę, zmień drogę do pracy na trochę dłuższą, a nie krótszą. Zamiast samochodem przemieszczaj się pieszo albo rowerem jeśli to możliwe.
  7. PRYSZNIC NAPRZEMIENNY – podczas kąpieli zrób sobie masaż naprzemiennie ciepła i zimną wodą pod wysokim ciśnieniem. Spowodujesz wzrost krążenia i rozbijesz zastoje.
  8. LETNIE KĄPIELE NIE GORĄCE – wysoka temperatura spowalnia przepływ krwi w naczyniach dlatego w profilaktyce antycellulitowej sugerowane jest stosowanie kąpieli letnich lub nawet chłodnych
  9. DOMOWE MASAŻE – a podczas oglądania wieczornego serialu lub wiadomości chwyć dowolny rekwizyt do masażu i masuj. Możesz użyć wałków z wypustkami, bańki chińskiej, hula hop, rękawicy z wypustkami. Takie gadżety znajdziesz w prawie każdej drogerii lub aptece.
  10. ZABIEGI GABINETOWE – ostatnią metodą są odpowiednio dobrane zabiegi w gabinecie. Masaże drenujące, elektrostymulacja, zabiegi typowo na tkankę tłuszczową. W tym przypadku także najważniejsza jest systematyka i dobór odpowiedniej metody.

Najważniejsze jest byś pamiętała, że niezależnie, które rozwiązania będą dla Ciebie najwygodniejsze powinnaś stosować się do nich systematycznie i tylko to zagwarantuje Ci efekty.

Także życzę Ci owocnego przygotowania do wiosny 😉